Proces selidbe neretko je zahtevan posao koji iziskuje dobru organizaciju. Crpi nam energiju, isto kao i vreme. Tada je nemoguće da neke stvari obavimo sami, ma koliko god to želeli. Jedna od tih težih stavki kod seljenja je prevoz nameštaja. Bez obzira na to da li se radi o velikim jedinicama, ili samo par polica i radnog stola, prenošenje i prevoz nameštaja sigurno je stavka koju ćete želeti da što pre i jednostavnije uklonite sa spiska obaveza. I u tome vam može pomoći agencija za selidbe Ajkula.

 

 

Koliko je jednostavno seliti se i prevoziti nameštaj u sopstvenoj režiji

Prevoz nameštaja u sopstvenoj režiji nije najjednostavniji posao. I najčešće nismo u mogućnosti da ga sami obavimo. Ukoliko na raspolaganju imate samo auto, ovakav podvig verovatno bi rezultirao neuspehom. Na prvom mestu zbog smanjenih prostornih kapaciteta koje automobili poseduju. Čak i kada se radi o sitnijem nameštaju, verovatno biste stvari morali da pakujete i prevozite iz više navrata. To znači veliko trošenje vremena, snage ali i novca na gorivo. Alternativno rešenje bi bilo da pozovete prijatelje koji potencijalno imaju dovoljno veliko vozilo u koje će sve stvari moći da se spakuju. Ipak, ni to nije uvek idealno, jer nismo uvek spremni da krupnim uslugama opterećujemo druge.

 

Kako agencija za selidbe može da vam pomogne u prevozu nameštaja

Agencija za selidbe je tu da vam pomogne u procesu selidbe, ili da u potpunosti na sebe preuzme čitav posao. Jednostavnim pozivom agencije Ajkula, možete dobiti sve potrebne informacije vezano za prevoz nameštaja i generalno selidbu. Agenciju možete angažovati za selidbu čitavog stana, odnosno radnog prostora,  ili samo jednog komada nameštaja, na vama je da odlučite. Idealno bi bilo da se raspitate unapred kako će prevoz biti organizovan, ali dovoljno je da dan ili dva pre same selidbe potvrdite datum i vreme kada su vam usluge selidbara potrebne.

 

Kako se pripremiti za selidbu

Postoje određeni koraci koje vi možete preduzeti kako biste selidbarima pomogli u poslu. Kada se dogovarate sa radnicima, potrebno je da im date informacije o tome da li na obe lokacije predviđene za selidbu postoji prostor za parkiranje. Ukoliko se selidba obavlja u, na primer, centru grada, svesni smo da će parkiranje biti malo teže. Ulice su često uske, jednosmerne, a parking, koji je neretko i pun, se naplaćuje. Stoga je bitno da ovakve informacije obezbedite selidbarima pre nego što stignu. Ukoliko idealno mesto za to ne postoji, potrudite se da na vreme organizujete ili pronađete najbliže mesto gde će parkiranje biti moguće. Možete pitati nekoga od komšija da svoje vozilo pomeri na dan selidbe i ustupi vam parking mesto. Ovo će mnogo olakšati i vama i agenciji, bez obzira na to ko će nameštaj utovariti i istovariti.

Ukoliko ste sami spakovali nameštaj i spremili ga za selidbu, upozorite radnike ukoliko postoji bilo šta što je lomljivo, krhko, ili na šta treba da obrate dodatnu pažnju. Sa druge strane, to za vas znači da nameštaj treba da upakujete i obezbedite što je bolje moguće. U tome vam mogu pomoći streč i pucketava folija. Budite sigurni pre pakovanja da nameštaj može da prođe kroz vrata. Ukoliko zaboravite na ovaj korak, nameštaj će morati da se raspakuje i razmontira, ukoliko je to moguće. Kako ne biste ni vi ni selidbari gubili vreme na ovakvim sitnicama koje ipak mogu mnogo otežati selidbu, mislite o svemu i isplanirajte na vreme. 

 

Pakovanje nameštaja

Kao što smo već naglasili, pored samog prevoza nameštaja, agencija za selidbe može obaviti gotovo čitav proces selidbe. Pođimo od pakovanja nameštaja. Ukoliko ne želite da se sami bavite ovim poslom, uvek možete tražiti od selidbara da to obave za vas. U tom slučaju do vas dolaze radnici sa svim potrebnim materijalom u ovu svrhu. Svi dodatni koraci u selidbi za koje angažujete agenciju, znatno će vam uštedeti vreme i poštedeti vas nervoze. Vi se možete pozabaviti ostalim stvarima za pakovanje, dok selidbari pripremaju vaš nameštaj. Ukoliko procene da je nemoguće nameštaj izbaciti kroz vrata ili prozor, radnici će razmnotirati vaš nameštaj. Sa sobom imaju sav potreban alat, pa će bez muke moći da ga rastave, i kasnije, u novom prostoru, iznova sastave. Takođe, folije za pakovanje, obezbeđuje agencija.

 

Utovar i istovar nameštaja

Na vama je da odlučite da li želite da agencija za vas obavi samo prevoz nameštaja, ili želite da unajmite i radnike, koji će utovariti i istovariti sve stvari za vas. Tokom dogovaranja posla naglasite koliko stvari za selidbu imate, koliko je nameštaj veliki i zahtevan, pa na osnovu toga možete zajedno sa selidbarima odrediti koji je broj radnika koji će biti potreban. Ovo je naročito bitan korak ukoliko se stvari sele sa ili na manje dostupno mesto. Pitanje koje će vam biti postavljeno je na kom spratu živite i na koji sprat se selite, kao i da li zgrada ima lift. Dodatne komplikacije mogu stvoriti nepristupačne kuće i stanovi. Može se desiti da kuća u koju se selite ima nezgodno stepenište, pa se preko njega ne mogu uneti stvari. U tom slučaju radnici gotovo da su vam neophodni. Oni će uz pomoć konopaca i sajli uneti nameštaj preko prozora, ili idealnije, terase. Vi možete pripremiti neko ćebe ili prostirku koje će im pomoći da se nameštaj ne izgrebe, ukoliko nije zaštićen nikakvom folijom. Ovo je takođe jedna od stvari na koje na vreme morate upozoriti radnike, kako bi znali šta da očekuju tokom selidbe i prevoza nameštaja.

 

Prevoz nameštaja

Kada je u pitanju sam prevoz nameštaja, možete biti sigurni da će tokom transporta on biti u potpunosti bezbedan. Radnici će sve stvari koje posedujete upakovati kako da nijedan komand nameštaja ne viri ili rizikuje oštećenje. Prevoz se vrši sa lokacije koju odredite pa sve do kranje destinacije. Naravno, ove selidbe mogu biti samo na nivou grada, ali i države. To znači da, ukoliko svoje stvari selite iz jednog u drugi grad, i dalje se možete uzdati u Ajkula agenciju za selidbe. Radnici će bez problema, u dogovoreno vreme, prevesti vaše stvari na koju god lokaciju da odredite. U zavisnosti od toga koja količina nameštaja se prenosi, možete iznajmiti kombi ili kamion. Kombi se najčešće koristi za selidbe manjih stanova, gde nema glomaznog nameštaja i mnogo manjih stvari za selidbu. Kamioni su bolja opcija ukoliko selite veći stan ili kancelarije, pa je potrebno prostora za sav nameštaj, bio on razmontiran ili ne. 

Ono što je agencijama često postavljano pitanje je i – da li je moguće vršiti prevoz iz prodajnih salona u gradu. I odgovor je potvrdan. Postoje određene prodavnice i saloni sa kojima agencija Ajkula ima sklopljen ugovor o ovakvim poslovima, pa možete biti sigurni da će bez problema nameštaj po vašoj želji dopremiti na kućnu adresu.

 

Šta se deštava sa starim nameštajem koji ne želite u novom domu?

Neke stvari iz starog stana ili kancelarije možda ne želite da ponesete sa sobom. Kada se radi o manjim stvarima, kao što je odeća, posuđe i slično, ovo pitanje se može jednostavno rešiti. Stare stvari doniraćete, pokloniti ili jednostavno ostaviti pored kontejnera kako bi ih uzeli oni kojima je to potrebno. Ipak, sa nameštajem i belom tehnikom ovo nije uvek opcija. Glomazne i teške stvari nije lako izneti iz prostorije, nismo uvek sigurni gde i kako ih odložiti, u zavisnosti od toga da li su i dalje funkcionalni ili ne. Čak i u ovom slučaju, možete se obratiti agenciji za selidbe, koja će od vas preuzeti sav željeni nameštaj i tehniku. Ne morate brinuti o tome šta će se sa njima desiti nakon što budu odveženi. Sve stvari se prenose da deponiju koja je predviđena za to.

 

Na osnovu čega se procenjuje cena prevoza nameštaja

U toku razgovora sa agencijom biće vam postavljno nekoliko pitanja koja se tiču selidbe i prevoza robe. I upravo na osnovu vaših odgovora se formira i cena. Svaka od stavki koje smo do sada u tekstu pomenuli, uticaće na krajnju cenu koju ćete od agencije dobiti. Na prvom mestu, gleda se razdaljina na koju se stvari prevoze. Tu spada i pristupnost oba mesta, parking i bilo kakav prostor da se vozilo zaustavi. Ukoliko se nameštaj prevozi u drugi grad, cena će se obračunavati prema pređenom kilometru. Za prevoz unutar grada je to malo jednostavnije. Za uključivanje radnika u posao selidbe, odnosno, pakovanje i utovar i istovar stvari, cena se dodatno menja. Svaki posao koji agencija od vas preuzme na sebe, biće uračunat u krajnji trošak. Ipak, čak i kada se ova cena uporedi sa vremenom i snagom koju ćete sačuvati, sve će biti više nego opravdano. 

 

Iskoristite svu pomoć koju imate na raspolaganju

Seljenje nije nešto što radimo svakoga dana, i sasvim je očekivano zatražiti pomoć gde god je to moguće. Za manje stvari koje pakujete, uvek možete pozvati prijatelje koji će vam pomoći oko organizacije, obeležavanja kutija, i na kraju krajeva, pravljenja dobre atmosfere. Selidba ne mora biti još stresnija nego što zapravo jeste, pa se opustite i dozvolite drugima da vam priskoče u pomoć. Dok vam bliske osobe mogu pomoći oko pakovanja lomljivih stvari, posuđa i preuzimanja ljubimaca i dece na neko vreme, pozovite agenciju da uradi teži deo posla za vas. Nema potrebe da sami pokušavate da prenesete teški nameštaj, i tako rizikujete povrede. Ljudi koji se dugi niz godina bave poslovima selidbe preuzeće sav teret na sebe.

 

Vaš nameštaj u sigurnim rukama profesionalaca

Agencija za selidbe i transport robe Ajkula veoma uspešno posluje na teritoriji Beograda, ali i širom Srbije. Ono što agenciju Ajkula izdvaja je profesionalnost i spremnost radnika da na sebe preuzmu sav potreban teret kako bi vaša selidba protekla bez problema. S obzirom na to da se tokom selidbe prevozi nameštaj različitih vrsta, od kreveta, kožnih garnitura, pijanina i klavira, dodatna pažnja je neophodna. Stoga je neophodno da ovaj posao poverite radnicima kojima verujete. Iza naše agencije stoji preko dvadeset godina uspešnog rada, koje svedoče o poverenju koje nam je ukazivano. Brzim i jednostavnim razgovorom, postižemo dogovor koji ćemo ispoštovati prema datim uputstvima i rokovima. Zaštita nameštaja je za nas prioritet, i upravo zbog toga radimo sve što je neophodno kako bi vaše dragocenosti ostale apsolutno neoštećene.

 

Kada je selidba u pitanju, ništa ne treba prepuštati slučaju. Svaki posao koji možete sa sebe prebaciti na nekoga drugoga, olakšaće vam ovaj pomalo stresan period. Menjanje lokacije na kojoj živite ili radite samo po sebi nosi određenu težinu, pa zašto to breme onda ne olakšati, kada znate da imate profesionalce koji će stati uz vas.

IZDVAJAMO SA NAŠEG BLOGA

pozovi odmah pozovi odmah