loader image

U praksi, kod gotovo svake agencije koja radi selidbe, najčešće se sele ljudi iz jednog stana u drugi i ovakve selidbe nazivamo preseljenjem stambenog prostora. To su rutinski poslovi, ali bi trebalo uzeti u obzir da ljudi doživljavaju selidbu kao veliki stres, kao nekakav Dan D, kada se mora sve završiti po planu i bez greške.

Naša preporuka je da sebi ne stvarate bespotrebnu paniku ni brigu, nego da se oslonite na stručna lica koja se ovim poslom bave više godina pa i decenija. Mi imamo čitav tim zaposlenih koji vam svi stoje na raspolaganju.

Navešćemo primer. Pre svega, tu su pakeri, koji će doći kod vas i zapakovati sve stvari koje nosite. Oni imaju posebne kutije, koriste markere za obeležavanje, kao i streč folije, trake, selotejp… Tako se tačno zna šta je u kojoj kutiji, i postoji oznaka da li je unutra nešto lomljivo, nešto što ne sme da bude pokvašeno i slično. Ovo je od velike koristi ne samo tokom transporta, nego i prilikom raspakivanja, jer sve se radi mnogo lakše i brže.

Pored toga, pažljivo planiramo put kojim će ići vozilo. Maršruta se bira na osnovu dobrog poznavanja grada, tako da vozimo ulicama gde nema gustog saobraćaja, bilo kakvih zastoja, radova na putu i slično. Vozači su nam iskusni, i obavili su više hiljada sličnih selidbi, ali ipak i dalje, svaki novi posao je novi izazov za njih.

Nije važno gde se nalazite, mi ćemo uspeti da priđemo vašoj zgradi. To može da bude nepristupačan teren, ali naši zaposleni su veoma vešti i spretni. Ipak, moramo da napomenemo da na cenu utiče da li se nalazite u prizemlju gde je lako prići i selite se na isto takvo mesto ili je možda u pitanju četvrti sprat koji nema lift. Ipak, ne brinite, cene su uvek realne.

0Shares
pozovi odmah