loader image

Naša poslovna praksa je zaista dovoljno duga, tako da smo se tokom posla susreli sa prenosom i prevozom stvari koje su u privatnom ili poslovnom vlasništvu. Drugim rečima, selili smo i porodice i preduzeća, i svaka od tih selidbi je bila specifična na određen način.

Ipak, može da se kaže da za sve važi isto pravilo, a to je dobra organizacija i isplaniranost svega, do najsitnijih detalja.

Na primer, ceo posao počinje tako što pozovete naše agente da dođu kod vas i da procene koja bi bila cena celokupnog posla, kao i da oni unapred osmisle kako će teći sama selidba.

U praksi, dešava se da se radi međugradski transport robe i to bi značilo da se sele firme iz jednog grada u drugi, gde mora da se ponese čitav inventar.

Ovaj inventar može da podrazumeva da su to neke teške stvari koje mogu da ponesu samo viljuškari, tj. mašine, jer ljudi nisu dovoljni, pa čak ni više njih. Takođe, te predmete je potrebno dobro obezbediti. I kada je reč o drugom inventaru, koji je laganiji kada je težina u pitanju, moramo voditi računa kako ga zaštićujemo. Kod nas radi tim pakera i oni vode računa o tome da se sve upakuje po propisima, tako da se stvari štite streč folijama, lepljivim trakama, stiroporom i svime što bi moglo da obezbedi vašu imovinu da ne dođe do habanja, udaraca i drugih oštećenja.

Takođe, veoma je bitno obeležavanje kutija, jer ćete se onda mnogo lakše raspakovati. Za to se koriste markeri, pa se tačno ispiše šta se gde nalazi, i da li je nešto lomljiivo, osetljivo na vodu i slično. Sve ovo znači da će proces selidbe proteći u najboljem mogućem redu. Cena međugradskog trasnporta robe zavisi od više faktora – pre svega, od obima selidbe, specifičnosti tereta koji se nosi, kao i od udaljenosti tačke A do tačke B.

0Shares
pozovi odmah