Međugradske selidbe iz Beograda u druga mesta i gradove u Srbiji predstavljaju ozbiljan posao koji se mora dobro isplanirati kako bi se sav posao odradio na vreme i bez stresa. Pozivom naših brojeva telefona i razgovorom sa našim savetnikom za selidbe sem besplatne procene selidbe ukoliko Vam dogovorena cena usluge odgovara zakazuje se tačan datum i vreme selidbe, adrese utovara i istovara, dogovara se potrebna količina materijala za pakovanje.
Šta sve utiče na cene medjugradskih selidbi?
- Količina nameštaja,tehnike i pokućstva koji se transportuju.
- Veličina potrebnog transportnog vozila.
- Broj potrebnih radnika.
- Da li je potrebna demontaža – montaža nameštaja.
- Količina materijala za pakovanje/kutije,streč i puc folije,selotejp trake,pak papir,sundjer u rolnama itd…./
- Blizina prilaza adresama utovara – istovara.
- Razdaljina u kilometrima izmedju gradova.
- Cene putarina.Medjugradske selidbe planiraju se i više dana unapred zbog potrebnog vremena da se odrade jer ponekad više traje sam put izmedju gradova od pakovanja i prenosa stvari. Primera radi iako posedujemo kombi i kamion poslednje generacije za selidbu iz Beograda do Niša potrebno je više sati vožnje u jednom pravcu. Da bi takvu selidbu odradili bez zastoja obično dan ranije odradimo demontažu nameštaja,pakovanje tehnike i pokućstva kako bi na dan selidbe ceo posao trajao što kraće bez bespotrebnog gubljenja vremena.
Kada se rade međugradske selidbe potrebno je proveriti da se u drugom gradu stambeni ili poslovni objekat ne nalazi u nekoj pešačkoj zoni gde je zabranjen saobraćaj kako se ne bi desilo da se nameštaj i stvari nose ručno i više desetina metara od adrese istovara.
Cene medjugradskih selidbi prilagodjene su standardu naših gradjana i mi kao firma za selidbe trudimo se da kvalitetnom uslugom opravdamo svaki Vaš uloženi novac.